מכירה קפה / מסעדה / מועדון לילה, Marathia, Zakynthos, יוון, Limni Keri

מכירה - Cod. 24600

  • טיפולוגיה: קפה / מסעדה / מועדון לילה
  • אזור: 5000 m²
  • חדרים: 16
  • רצפה: 1-2
  • תנאי בנייה: Excellent

מסעדה עם בית אבנים מציק.
מיקום: LIMNI KERI, בתוך פארק הים של זקינתוס.
גימורי יוקרה - נוף נהדר למפרץ הצבים.

אפשרות להמיר את הבנייה ב:
- וילה על 2 קומות עם בריכה
-2 דירות עם הכנסות נפרדות
- בית מלון של 800 מ"ר

המבנה
הבניין, שעבודותיו הוחלפו בשנת 1994 והושלמו בשנת 2003 עם הקמת החניון והבית למטה, נבנה על שטח לא חשוף של רכוש של כ- 4,300 מ"ר, יותר ממחציתו נטוע בעשרות צמחים, עצי פרי מסוגים שונים ומעל 30 עצי זית (שניים מהם בני יותר ממאה שנה). מעבר לכביש המדינה שמתחת אליו יש נכס חשוף של 500 מ"ר הגובל בעצי זית. ישנם חיבורים לקו החשמל (תלת פאזי (380 וולט), טלפון ומים (אספקת מים עירונית)) ויש גם צילינדר בנפח 1,600 ליטר לגז גפ"מ (פרופאן נוזלי).

הכניסה הראשית היא קטע קצר של דרך פרטית המחברת את הכביש העירוני לחניון. יש כניסה עליונה תיכונית שנייה: כניסה "שירות" בשירות מלא המאפשרת לך לבצע בנוחות את כל פעולות התדלוק, העמסה ופריקה וכו '

החניון תוכנן בשני מפלסים ועוצב ב"טבעת "כדי לאפשר בקלות תמרוני כניסה ויציאה. יש לו קיבולת של כ- 35 חניות. יש מוסך פרגולה. דרך גרם מדרגות אתה ניגש מייד לבית, ובהמשך אל מרפסת המסעדה, ממנה נשקף נוף נהדר אל מפרץ הצבים שמתחת.

המסעדה
למסעדת לה ברוסקטה יש כיום קיבולת של כ -150 מקומות ישיבה, המופצים ברובם בין טרסה ראשית ושתי טרסות קטנות יותר, שאחת מהן נמצאת במפלס העליון. מכל נקודה נשקף נוף נהדר של המפרץ והגבעות שמסביב.
חלק מהמרפסת הראשית מכוסה על ידי פרגולה, בחלקה עם חלונות, וכך מאפשרת לכם לבצע את הפעילות גם בחודשים הקרים יותר. במקרה זה, הקיבולת היא סביב 50 מושבים.

הטרסות נבנו בצורה שתאפשר גם להכיל אירועים כמו חתונות, ימי הולדת, ארוחות עסקיות וכו '. שניהם להשיג חללים לסעודה עם פרטיות מסוימת באמצעות משחק עמודים של הפרגולה המחלקת את השולחנות. שני השירותים מחולקים לגברים / נשים עם חדרי הלבשה נפרדים.
מטבח המסעדה (כ- 55 מ"ר) מאובזר, נוח ויעיל. יש חדר קר וחדר אמבטיה עם מקלחת לצוות העובדים בחדר המטבח. מאחור יש מרפסת מקורה של כ- 30 מ"ר. משמש לשימוש בעיבוד, הרפיה לצוות וכו '. בחוץ, צמודים, ישנם 2 חדרים נוספים (אחד של 15 מ"ר. משמש כארון, השני של 13 מ"ר. מצויד בחדר אמבטיה עם מקלחת ושירותים. משמש כחדר שינה לצוות).
המסעדה מחוברת לאמת המים העירונית ובעלת מיכל (בבטון מזוין) בהספק של 15 מ"ר שנבנה מתחת לרצפת המטבח.

חומרים כמו אבן מקומית, ברזל מחושל, קורות ברוש וכו 'שימשו לבניית המבנה, כולם נתמכים על ידי מבנה בטון מזוין נגד סיסם.
מעל 18,000 לבנים חשופות בעבודת יד שימשו לעמודים ולקירות החיצוניים השונים בכבשן אומן באי. לריצוף הטרסות (כ -200 מ"ר) נעשה שימוש באריחי שיש ורודים טבעיים (30X30 ס"מ) מחברת "Cotto Veneto" מ- Treviso.

דיור
הבית תוכנן ונבנה בסגנון המסורתי של האי.
שטחו של יותר מ -120 מ"ר. מחולק ל: כניסה, מרפסת של 35 מ"ר. עם נוף לים, סלון בן 30 מ"ר עם אח פינתי ומטבח פתוח בקומה עליונה, ארון קטן מתחת למדרגות, מסדרון עם ארון בגדים מובנה של 10 מ"ר, חדר אמבטיה עם מקלחת, חדר שינה של 12 מ"ר. עם ארון ומרפסת מובנים, חדר שינה נוסף של 25 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר. חדר אמבטיה נוסף עם מקלחת, ארון בגדים 15 מ"ר. ארון נוסף של 10 מ"ר.
הוא חם בחורף שכן הוא בנוי כולו עם קירות אבן חשופים בחוץ ובפנים ברוחב של 50 ס"מ. ואילו התקרות מעץ עם מסבך ברוש. הגגות מאווררים ומבודדים בחומרים תרמיים מיוחדים.
הגובה הפנימי הממוצע הוא מ. 3.00 בערך יש את ההכנה ההידראולית והחשמלית למערכת החימום (נוצר חדר במרפסת להתקנה אפשרית של הדוד). יש מערכת מיזוג אוויר עם משאבת חום בכל חדר.
הבית מחובר גם לאמת המים העירונית ובו בור מים (בבטון מזוין) בהספק של 12 מ"ר שנמצא מתחת למרפסת.

הבנייה, המסעדה והבית, הוקמה על פי כללים מחוקקים. כל שימוש לרעה בבניין הושמע.


פרסום '

לאחר מחקר רב וזהיר של נינו, בשנים האחרונות קבעה להפיץ את הברוסקטות ולהתפרסם באמצעות אמצעי התקשורת הבאים:
טלוויזיה מקומית, רדיו מקומי ואזורי, כתבי עת מקומיים ולאומיים, אינטרנט.

שיקולים

לקוחות ברוסקטה תמיד נבחרו ואיכותיים.
בהתחשב במיקומו, הפוטנציאל מצוין מבחינת ההשקעה והמחזור (שתמיד היה במגמת עלייה פרט לשנת המשבר הכללי 2004 בו הייתה ירידה של 8% בלבד), תוך התחשבות באפשרות של לשמור על המתקן פתוח כל השנה, לאור הביקוש הדחוף של לקוחות קבועים.
בנוסף, המשחקים האולימפיים באתונה בשנת 2004 הביאו לגידול בתיירות והשקעות לא רק לאומית: ממשלת יוון עצמה התמקדה מאוד בזקינטוס, והשקיעה בהקמת שדה התעופה הבינלאומי החדש, הנמל החדש, החדש בית חולים, עם שיפור אמצעי התקשורת החדשים אל האי וממנו (זקינתוס קשור מזה כמה שנים עם כל מדינות אירופה וכן מישראל, בוהמיה, פינלנד, שוודיה וכו 'עם טיסות שכר ותוכניות שכר).

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB