מכירה קרקע חקלאית, Posidi, Halkidiki, יוון, Posidi, Chalkidiki, Greece

מכירה - Cod. 31306

  • טיפולוגיה: קרקע חקלאית
  • אזור: 6400 m²
  • חדרים: 0
  • רצפה: 0

GREECE, CHALKIDIKI, POSIDI: בצד העליון של הגבעה 750m מרחק הליכה לחוף, שוכנת 6.400 מטרים רבועים מטעי זיתים חקלאי עם נוף מלכותי, הממוקם בחלק התחתון של חצי האי חאלקידיקי הראשון על עיריית קסנדרה ואת קרוב לכפר חוף Possidi. העלילה נמצאת במרחק נסיעה של שעה אחת משדה התעופה של סלוניקי (Skononiki) (SKG).

בשדה הזית נשקף נוף פנורמי מרהיב של 180 מעלות (צפו בסרטון) מצפון למזרח (פונה דרומה למרכז) ומציע נופים מדהימים של שכבת חצי האי, הים והר האולימפוס הרחק מעבר לים. הוא ממוקם על ראש הגבעה ~ 80 מטר גובה אשר נותן את הכינוי למיקום "Pyrgos" כלומר "מגדל" כפי שיש לו את אחד הנופים הטובים ביותר בכל חצי האי הרגל. השדה כרגע יש עצי זית בריאים, אשר כמה מהם הם מעל בן מאה ו נקצרים באופן פעיל עבור שמן זית כתית נוספת של Chalkidiki מגוון. שדה זה נמכר כפי שניתן לראות אותו בתמונות.

לשדה יש גישה ישירה 5-6 מטר לכביש הקטן של העירייה, ומאחר שהמיקום בקושי מאוכלס אין תנועה בכביש. זהו מיקום טבעי שקט ורגוע. הנכסים השכנים מן הצד המערבי אינם פנויים, ומצפון ומזרחה יש כמה בתים קטנים וילות ספוראדיות. שדה זה הוא מושלם לבניית וילה, מלון או אתר נופש, מסעדה וכו 'כל ההיתרים הדרושים ניירת זמינים כבר עבור חקירה מוכן.

ישנם שני החופים העיקריים קרוב לשדה. חוף Possidi נמצא במרחק 10 דקות הליכה (ראה תמונה) ~ 750 מטר וחוף Aegeopelagitika (קו ישר אל הים

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB