מכירה בית, Pyrgi, Khios, יוון, ts

מכירה - Cod. 39932

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 5092 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 2

אדמות פיתוח ומגורים משפחתיים אידיאליים

Chios ממוקם בצפון מזרח הים האגאי. זה ידוע כאחת ממקומות הלידה הסבירים ביותר של הומרוס, וגם המתמטיקאים העתיקים היפוקרטס ואנופידס.

האי קרוב מאוד לחוף קטין אסיה, רק 3.5 מיילים ימיים מהכיפה פונטה ועד אריתריאה הפנימית שבקסמה. זהו האי היווני החמישי בגודלו (904 קמ"ר) עם קו חוף של 213 ק"מ ואוכלוסייתו מונה 54,000.

היחידה האזורית של Chios כוללת את האיים Chios, Psara, Antipsara ו- Oinousses.

צ'יוס הוא אי הררי. כמה עמקים נוצרים באזורים הדרומיים והמזרחיים של האי. הר Pelineo משקיף על חלקו הצפוני של האי, עם הפסגה הגבוהה ביותר, Profitis Helias, בגובה 1.297 מ '. אי צ'יוס ידוע בנוף הציורי שלו וגם באקלים הים תיכוני, עם חורפים קלים וגשמים דלילים בקיץ. לעתים קרובות יש רוחות צפון - צפון-מערב והטמפרטורה הממוצעת בקיץ נעה בין 24 - 26 מעלות צלזיוס (75.2 - 78.8o F).

המוצרים המקומיים העיקריים הם מסטיקים, פירות הדר, שמן זית, תאנים ויין. מסטיק Chios הוא מוצר ייחודי.

באי היפה והמדהים הזה, הוא ממוקם המגורים האידיאלי שלנו.

ניתן לשחזר את בית המגורים ולשמש אותו למטרות מקצועיות בדיוק כמו בית מלון או אפילו מגורים באוויר. בשל שטח השטח, החוק היווני מאפשר לבעלים לבנות כל בניין אחר שהמוכרים רוצים. כמו כן המוכר יכול להיות בעל "ויזת הזהב" בגלל ההשקעה.

שטח הקרקע כולל 5091,58 מ"ר והוא יכול לבנות על פי התקנות הנוכחיות. מקדם המבנה הוא 0.2% עם פוטנציאל הבנייה בשטח של 1010 מ"ר. הנכס ממוקם ב Pyrgi of Chios במיקום של Agios Isidoros. באדמה בניין בן שתי קומות הכולל 80.45 מ"ר בכל קומה. בקומה הראשונה המגורים כוללת סלון, מטבח, חדר אמבטיה, חדר שינה אחד יחיד וחדר שינה אחד. ניתן לשחזר את הקומה התחתונה כרצונו של הבעלים.

האדמה מלאה גם בעצים כמו 107 עצי מסטיק, 1 שקד, עץ רימון, 2 עצי תאנה, 9 עצי זית, 19 שורשי כרמים.

המגורים ממוקמים 300 מטר מהכפר ובית הספר היסודי, 150 מטרים ממרכז הבריאות, 500 מטרים מהמוזיאון המסטיק, 25 ק"מ מבירת צ'יוס ושדה התעופה, ו -5 ק"מ מהחופים הטובים ביותר של האי קומי. ואמפריו. חוף קומי ממוקם בחלקו הדרומי-מזרחי של האי, 6 ק"מ מהכפר המסורתי קומי וכ -30 דקות מעיירת קיוס. זהו חוף חולי גדול, עם מתקנים כמו שמשיות וכסאות נוח. תוכלו גם לשכור אופניים, קאנו ומשחקי מים אחרים.

בעונת השיא בתי קפה, ברים וטברנות פופולריים הופכים את קומי ליעד פופולרי מאוד.
אמפוריוס הוא נמל קטן וציורי, שהתפרסם בגלל חופי הים הסמוכים של Mavra Volia. במרחק קצר מהנמל ישנם שלושה מפרצים רצופים עם מים כחולים כהים ועמוקים. ממש מאחורינו יש גבעות גבוהות פתאומיות. חלוקי הנחל השחורים והנוף הפראי הם תוצאה של הפעילות הגעשית של העבר הרחוק באזור. שחייה במברה ווליה היא חוויה שאסור לפספס!

סיבה נוספת לביקור באזור היא האתר הארכיאולוגי שנפתח לאחרונה לקהל. היישוב האקרופוליס והניאוליתית של המאה ה -6 וה -7 לפנה"ס. היה פתוח לקהל לאחר סיום החפירות והמחקר שערך משרד התרבות. טיפוס על האקרופוליס שווה את המאמץ, שכן כשמגיעים לפסגה אתה מתוגמל בנוף מרהיב. האקרופוליס נגיש גם לאנשים עם מוגבלויות.

ישנם שני סרטונים זמינים שניתן לשלוח באמצעות דואר אלקטרוני למעוניינים.

המחיר הכולל הוא 630.000 יורו אך יכול להיות סחיר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB