מכירה וילה, Anafi, Cyclades, יוון, Vaja

מכירה - Cod. 30244

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 360 m²
  • חדרים: 8
  • רצפה: 2

הווילה ממוקמת על האי של Anafi, הדרומי של האיים הקיקלאדיים, 30 ק"מ דרומית מזרחית סנטוריני, מחוץ לכפר הכפר הקיים היחיד באי, על גבעה עם נוף מדהים באזור השקט של "אי. האי נהנה תיירות לא המוני אבל איכות והוא מתאים למי שנהנה טבע, החיים הפשוטים, ים יפה וחופים יפים.
הווילה חדשה שנבנתה, השלים פנימי עם כמה המתייחס לעבודותיו החיצוניות להסתיים (טראסות גמר של תחומי ברביקיו ומרפסת שמש). האדמה היא 5000 מטרים רבועים; calpestatile פני השטח של הווילה הוא 360 מ"ר עם מרפסת מרהיבה נוספת של 90 מ"ר, שממנו אתה יכול ליהנות מנוף הים ושקיעה באי סנטוריני, כמו גם את החלק הדרומי של האיים הקיקלאדיים (סנטוריני, איוס, Sikinos, הרקליון). ניתן להרחיב עם מ"ר 170 דיור עצמאי אחרים. בקומת הקרקע: מוסך, חדר משחקים, מחסן ומרתף. בקומה הראשונה: מטבח גדול, סלון גדול, 3 חדרי שינה ו 2 חדרי אמבטיה. חומרי בנייה באיכות גבוהה, גימורים יוקרה, חימום תת רצפתי, פאנלים סולאריים, חייט מטבח, קרמיקה Castellamonte כיריים.
הבניין הוא נחמד המראה האלגנטי, מבחוץ עשוי כולו מאבן מקומית, בסגנון אופייני Anafi עם קמרונות חבית. הקירות העבים (40 ס"מ) הם היוו בחלקו על ידי קיר לבנים כפול עם בידוד פנימי וגם בחלקו על ידי קירות אבן פנים. ישנם מבנים דומים אחרים על האי.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB