השכרה בית, Chania, Crete, יוון, Parodos 4i Sarpaki

השכרה - Cod. 23055

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 90 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 3

יוון - כרתים - בית מסורתי מיירון בית להשכרה בחאניה עיר העתיקה
חאניה: להשכרה ברובע ההיסטורי של הבית המסורתי האמנים (מ"ר 90.) בשלוש רמות בתוספת מרפסת. הבית שוחזר עם תשומת לב רב לפרטים ומורכב מאזור מגורים, מטבח, 2 חדרי שינה (4 מיטות) וחדר אמבטיה. לאורחים יש גישה לבית כולו. שירות B & B הוא אפשרי. מינימום שהייה של 3 לילות. פתוח כל השנה.


בית מיירון הוא בית מסורתי שוחזר באהבה לכל פרטיה האחרונים, השוכן בלב הליבה של העיר העתיקה, הרחק מהמוני התיירים. זה שלוש ברמת בית הוא מקום מושלם עבור לחיות כמו מקומי, שקוע בהיסטוריה וקסם של חאניה

בית טיפוסי בעיר חאניה הישנה, ​​בית מיירון נמצא בסמוך לשוק העירוני ומול החומות הביזנטי ההיסטוריות שיובילו לנמל הוונציאני. הבית ממוקם ברובע ההיסטורי של עושי הסכינים (Maheradika), שממנו 1669 אירח האומנים שעשו את הסכינים המסורתיים של כרתים המפורסמים. אחת מהסדנות האלה עדיין פתוח היום, ממש בפינה שבה אתה מוצא את בית מיירון.
באלכסון לבית מיירון היא הכנסייה הקהילתית ההיסטורית של סנט אלפתריוס, 1636. רבים ציירים וציירי סמל חי ברחוב זה (כולל בעל הבית, שהוא אמן), ושני ציירים אנגלי בזמן לחיות ולעבוד בבית ההפך.

בית מיירון בנוי בסגנון המסורתי בעיר העתיקה - שלוש רמות לכ -30 מ"ר. בכל קומה - וכולל שלושה חדרים. בקומת הקרקע תמצא סלון (בתוספת מיטת ספה) עם המטבח, וחדר האמבטיה. בקומה העליונה יש חדר שינה עם שתי מיטות יחידה, ובקומה העליונה חדר שינה הנוסף עם מיטה זוגית. מכאן שתגיעו למרפסת הגג עם גינה נחמדה המשקיפה על העיר העתיקה. בבית יש סגנון מאוד מיוחד, עם וילונות בעבודת יד ובסעיפים אחרים של אמנות עממית יוונית מסורתית. כל החומרים (כגון מצעים, וילונות, וכו ') הם טהורים ואיכותי, תוך שימת דגש על איכות, המציעים חוויה ייחודית למבקרים, שיוכלו ליהנות ולהירגע בסביבה אותנטית.
לאורחים יש את בית כולו בן 3 קומות וכל גג מרפסת לעצמם!

ממוקם בלב של העיר העתיקה בשכונה שלנו יש Maheradika הילה קסומה, בשל ההיסטוריה בן מאת שנים שאתה רואה בכל פיתול ועיקול של הרחובות מרוצפי האבנים שלה.

תחנת האוטובוס הציבורית המרכזית קרובה מאוד לבית, בסביבות -10 דקות הליכה.

על פי בקשת המארח שלך, שהוא צייר, יכול לארגן קורסי מסלול מהירים ברישום וציור.
אני תמיד יהיה זמין, אם יש לך שאלות או זקוק לעזרה שלי.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB