מכירה אחר (מגורים), Athens, Attica, יוון, Agious Thedorous, Attica

מכירה - Cod. 36701

  • טיפולוגיה: אחר (מגורים)
  • אזור: 556 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 2

בית למכירה ביוון, הממוקם "Agious תיאודורוס", אחת האטרקציה התיירותית העיקרית במדינה. הבית ממוקם ליד הים, והוא גם על הקורה ההר. מקום נפלא לחיות ולנוח, עם אקלים מושלם בכל ארבע העונות. בכל האזור יש וילות ואנשי ציבור יוונים רבים מתגוררים שם.
 

פרטי האחוזה:

פני השטח של estate_ 680 m2

פני השטח של villa_ 110 m2

פני השטח של האחסון 14 M2

פני השטח של הגן 556 m2

 

הבית מצויד במכירה מלאה עם ריהוט, מערכת אזעקה מותקנת, בידוד אקוסטי, בידוד תרמי, מבודדים, אלומיניום, אלומיניום באיכות הטובה ביותר עם זכוכית כפולה.

בבית יש גם חפצים חשובים רבים. הקונה לצד הרהיטים יהיה גם בבעלותו חפצים אחרים (כגון: סירת גלישה, 2 אופני הרים, סירת מנוע, קרון באורך 4.5 מטר, סירה אחת מסוג אולימפי). בבית יש שני משקעי מים המשמשים להשקיית הגן (כדי להימנע משימוש במי השתייה), מכשירים וציוד לגינון, משאבות להשקיה, מערכת להכנת משקאות אלכוהוליים, שתי חביות עץ ומתכת וכו '. כמו כן נכלל במכירת רכב קטן פיאט 1.1cc קבריולט, נכלל במכירה, על מנת לסייע למשפחה על היוממות והשירותים היומיומיים שלה).

בבית שתי קומות. בקומת הקרקע נמצא הסלון הראשי, ויש בו גם אח, מטבח מאובזר, שירותים ושירותים שימושיים אחרים. בינתיים הקומה השנייה כרגע היא אטלייה (בגלל המקצוע של הבעלים שהוא צייר) וגם חדר שינה.

הגן מוקף בעץ דקורטיבי מעל 4 מטרים (מעל גיל 20) וגם בעצי זית (מעל גיל 100), 3 עצי לימון, 3 עצי תפוז ועץ מנדרינה אחד. ארץ הגן עשירה והוא מסוגל לטפח שם כל סוג של עץ וירקות, אשר יאפשר לך לשתול מוצרים ביו בגינה שלך.

האחוזה ממוקמת 65 ק"מ מאתונה, אשר רק 35 דקות נסיעה של העיר. האחוזה נמצאת במרחק של 20 ק"מ מקורינתוס (Korinthos), או במרחק של 10 דקות נסיעה משם.

גם המים התרמיים של לוטראקי (Loutraki), המפורסמים בשל השפעת הריפוי שלהם, נמצאים במרחק של רק 20 ק"מ משם.

מעבר לאזור החוף שבו הבית ממוקם איים רבים כי הם יעד תיירותי ממוקמים כגון Poros, Aigina, Agistri וכו 'כי ניתן לבקר בקלות על ידי סירה.

המקום הוא האחוזה האידיאלית על חוף הים באחד האזורים החוף הטוב ביותר תיירותי באירופה.

מחיר האחוזה: 305.000 יורו (סחיר)

הברוקר והבעלים הנוכחי של העיזבון יהיו לרשות הקונים למשך שנה שלמה לאחר הרכישה, על מנת להקל על ההתיישבות, ליצור קשר עם צדדים שלישיים באזור ולסייע בניהול האחוזה באופן הגיוני וחסכוני ביותר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB