מכירה בית, Marathonas, Attica, יוון, Dikastika

מכירה - Cod. 23171

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 1081 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 7

הזדמנות נדירה לרכישת בית נפלא במיקום מעולה. בית יפה, חדש, 7 חדרי שינה של 380 מטרים רבועים בDikastka, באזור הייחודי של שיניאס מפרץ, הממוקם בסמוך לעיירה המפורסמת של מרתון (~ 45km ממרכז העיר אתונה). העלילה הפרטית הכוללת של קרקע היא 1,081 מטרים רבועים.

קומת הקרקע מכילה דירה נפרדת עם 2 חדרי שינה, מטבח וחדר אמבטיה. מוסך פנימי הוא גם בקומת הקרקע.
הקומה הראשונה כוללת סלון גדול, חדר אוכל, מטבח, חדר עבודה / משרד וחדר אמבטיה. הקומה השנייה כוללת 4 חדרי שינה גדולים, שכולם צמודים.

הקירות החיצוניים של הנכס, כמו גם את הגידור של חלקת אדמה הם לבושים באופן מלא באבן טבעית.

הנכס כולל נופים מרהיבים והאזור מאופיין במידה מסוימת של יופי טבעי יוצא דופן. הוא ממוקם במרחק מטרים ספורים מהים ומהפרק הלאומי של שיניאס. הפרק כולל ביצות, יער אורנים חוף, מעיין מים מתוקים, חצי האי, גבעה ומפרץ מרהיב. אזור זה מוקף במערכת האקולוגית החוף החשובה ביותר באטיקה. הפרק מכיל גם את מרכז החתירה האולימפי שהחל לפעול בשנת 2004 ואירח את אירועי החתירה של המשחקים האולימפיים באתונה. מבחינה היסטורית, האזור מזדהה עם שדה הקרב של מרתון, אשר נמצא במרחק הליכה.

אזור מפרץ שיניאס הוא רק 40 דקות משדה התעופה, 20 דקות מנמל Rafina (עם קשרים לכיוון האיים של מיקונוס, טינוס, אנדרוס) ו30 דקות מרכבת פרברי חיבור עם האתון מטרו והולכים כל הדרך עד לקורינתוס. מרכז העיר אתונה הוא רק שעה אחת על ידי מכונית.
 
הרכוש צריך רק עבודה פנימית קטנה להסתיים. יש לו חשמל, מים ומתקנים לטיפול ביולוגי בשפכים. בנוסף, התשתית כבר מוכנה להתקנה של פנלים סולאריים לייצור חשמל.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB