מכירה וילה, Ialysos, Rhodes, יוון, Rodos Island

מכירה - Cod. 31667

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 980 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 2

הנכס כולל:

- 5 מפלסים עם מעלית פנימית

- 9 חדרי שינה - 10 מקלחות -3 מטבח מלא

-2 מטבחים

-3 מרכזי טרקלינים

- 5 טרקלינים קטנים - ריפוד שיש בריצוף, מדרגות ועמודים - ריפוד עץ מלא בארונות ובמסגרות לדלתות - 5 כיסאות הליכה

- הסקה מרכזית ומיזוג אוויר בכל התחומים - 3 אח

- מרפסות גדולות עם נוף מדהים לים - 2 אזורי בילוי

-2 שורות

- בריכת שחיה

- מוסך גדול וחניה מקורה מקורה

- 2 מכבסות

- גינה גדולה עם תכונות מזרקה

- פטיו גדול

- 10 דקות נסיעה מנמל התעופה או מהנמל

סוג נכס: וילה למגורים

נכס שטח: 980 m2

מגרש גודל: 2280 m2

יחידות: 1

שנת בנייה: 1995

מיקום: Ialysos, רודוס, יוון
תיאור הנכס

באחד האזורים המפורסמים והחברתיים ביותר, במרחק הליכה מהים, בפרבר של Ialysos תוכלו ליהנות מהוילה היוצאת דופן. מאחורי קיר גבול אבן, שוכן גן מלכותי המורכב מעצים טרופיים וצמחים נדירים אחרים, בריכת שחייה גדולה ומתקנים חיצוניים אחרים כגון BBQ, בר בריכה ופאטיו מקורה ענקי עבור הנאה ובידור של האורחים שלכם. הגן מעוצב באופן מקצועי וכולל תאורה נסתרת להשפעה מרהיבה במהלך הלילה.

הפנים של הווילה יש שטח כולל של 980m2 והוא מחולק ל 5 רמות כולל מרתף, קומת קרקע, קומה ראשונה, קומה שנייה לופט.

מפלסי המרתף והקומת הקרקע הם שטחים קהילתיים, וכמו מהקומה הראשונה למעלה, הבית מחולק לשני אזורי מגורים נפרדים, אשר ניתן להשתמש בהם באופן פרטי על ידי שתי משפחות שונות, וניתן להשתמש בו באופן עצמאי. במרתף, המשתרע על שטח של 300 מ"ר, כולל את מקומות החניה, חדרי האחסון, חדרי הכביסה, חדרי האמבטיה, מתקני הסקה מרכזית ומיזוג אוויר ודירה עצמאית מוחלטת עם טרקלין ומטבח מלא. קומת הקרקע היא שטח פתוח (Pilotis) שבו טמון הכניסה הראשית של הבניין עם המעלית ודירה אורח של 60m2. מקומת הקרקע כניסה גדולה עם מדרגות ומעלית (עם ויטראז 'בטנה) מוביל אחד אל הבתים שבהם חדרי המגורים העשירים - חדרי אוכל גדולים - מטבחים וחדרי שינה ממוקמים. הלופטים הם הפתעה קטנה. הם מקלט אמיתי לצעירים ולמבוגרים למשחקים או ללימודים. יצוין כי המבנה כולו נעשה על ידי בנייה באיכות גבוהה עם חומרים מיוחדים שנרכשו מכל רחבי העולם.

ניתן לנכס את הנכס לדירות אקזקיוטיב קטנות יותר, שניתן להשתמש בהן לחופשות יוקרה עם מתקני ספא, אידיאלי עבור אנשים פיננסיים ברמה גבוהה או משפחות, חברי מועדוני מנהלים ואנשי עסקים המעריכים יוקרה ונוחות. ניתן לנצל את הנכס לתוך שיתוף זמן גם כן. הסביבה הקיימת של היוקרה מפונקת ממוקם בתוך 10 דקות נסיעה מ

הנמל המפורסם של רודוס מחוץ לטירה הישנה שבה כל יאכטות סופר וסלבריטאים המזח במהלך שהותם על האי. שדה התעופה ממוקם בתוך 10 דקות מהווילה ויש לו טיסות בינלאומיות מדי יום. יתר על כן, כל המלונות 5 כוכבים נמצאים בסמיכות של הווילה.

מקום

Ialysos ממוקם 8 ק"מ מן העיר רודוס, בחלק הצפוני של האי. מאפייני האזור הם יחידות המלון המפוארות ובתים ניאו-קלאסיים יפים עם עצי דקל בשדרה המרכזית. האזור הוא עניין ארכיאולוגי חשוב כפי שהוא מאוכלס מאז התקופה הפרהיסטורית. העיר העתיקה של Ialisos, אחת משלוש העיירות העתיקות הגדולות ביותר באי, משתרעת סביב הגבעה של פילרימוס, שם נמצא האקרופוליס עם אנדרטאות הארכאית. רודוס האי כבר נבחר כאחד היעדים התיירותיים הטובים ביותר עם אחד המפורסם 7 פלאי העולם שלה להיות ענק של רודוס.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB