מכירה וילה, Kythira island, Peloponnese, יוון, HYDRA

מכירה - Cod. 30968

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 284 m²
  • חדרים: 2-3
  • רצפה: 2-3

וילה מפוארת על אי אידילי
על האי מוגן האידילית הזאת (מורשת), שבהם תחבורה ממונעת אסורה לפי חוק ואיפה כל הזרימה נעשתה על ידי רגליים או על ידי פרד, הרכוש המנותק & מרוהט הזה מלא מספק על הטרסות המרובות שלה עיר או מרהיב פנורמי & ונוף לים ב זריחה ושקיעה.
THIS IS AAA-לוקיישן רק המעטים HAPPY.
נבנה בשנת 2009 עם החומרים הטובים ביותר, שלא הסתיים ללא דופי, כל הטכנולוגיה המודרנית כללה, היא מבטיחה יוקרה ונוחות שתיקה טבעית מלאה, עדיין עם אפשרות של מגע אל-העולם החיצוני.
הבית הוא נגיש בקלות ב 15 הליכה על מסלול מדרון חלקלק ועדין (8 'לרדת אל הנמל), זה בניגוד לבתים אחרים לפעמים קשה מאוד להגיע לאנשים הבכור.
כאן אפשר להישאר זמן קצר או במהלך תקופות ארוכות יותר, לבד או עם אורחים, לנוח החוצה, לחשוב מחוץ אסטרטגיות חדשות או רק צד.
מן הצד האחד משטח שנעים לחיות 160m² מוצא 2-חדרים סלון גדול (1 בקומת הקרקע, 1 מתחת לקשתות), 2 חדרי אמבטיה נוחים ו -2 חדרי שינה. שפע של מקום לארגן 3 אחד.
המטבח מאובזר (SMEG), בישול על גז & חשמלי, חדר כביסה עם מכונת כביסה & לוליין.
שפע של מתקני אחסון, הרהיטים בתוך כמו גם מחוץ הוא ברמה הגבוהה ביותר המעודנת (מגיע Zanotti, לינה וארוחת בוקר וכו ') והוא במצב מושלם; כלול במחיר.
הבידוד הטוב מאוד, 3 התניות-האוויר, STUV התנור השבדי, והתריסים הפנימיים על הזיגוג הכפול לספק לאקלים רווחה קבוע; ובאשר אקולוגיה הבור L 18.000 ממחזר מי גשמים ומים וביוב מחובר למתקן ההתפלה.
קרקע כאן היא מאוד נדירה והבנייה חדשה כמעט אסורה; זה נכס נשאר על 284 מ"ר קרקע, ממש מול הכנסייה, אין סיכוי כי בתים חדשים יחסמו את הנוף. לא המוני תיירות הרצון לשנות האי השקט הזה; עדיין ייתכן שיש סיכוי מוזמן אחד כדי לסייע לחתונת סלבריטי בינלאומי באחת הכנסיות ...
של חל יכול לנחות על שדה-כדורגל די קרוב.
כלכלית המדוברת היא זו מציאה: שבעלת הבית לא נראה עד לאופקים אחרים לכך קובע את המחיר לפי ערך השוק שלה. עלייה קבועה של השווה שלה מובטחת כאן.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB