מכירה וילה, Syvota Bay, Lefkada, יוון, Sivota

מכירה - Cod. 23791

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 95 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 2

איילנד: פקאס הוא אי בים האיוני עם החופים המרשימים והטהורים ביותר בעולם. חוף Egremni הוא הצביע שנה אחרת השנה כחוף 5 מוביל בעולם על ידי תקשורת כמו CNN וGuardian. ביי Syvotas הוא כפר דייגים ציורי קטן עם אחד מהאזורים היוקרתיים ביותר עבור וילות לפקד נבנו סביבו. הנמל הטבעי המדהים הומה סירות מפרש עגול כמעט בכל שנה והדייגים להביא דגים טריים בכל יום לטברנות ויימכר סירות הדיג.

עלילה: בעלילה מרהיבה של 4,000 מטרים רבועים, עם נוף של שני מפרץ Syvotas והים היוני כולל האיים של איתקה, Arkoudi וAtokos. מחוף הים פחות מ -100 מטרים המשקיפים על הכניסה וסירות מפרש כניסה והיציאה מפרץ Syvotas.

זוהי הווילה הקטנה ביותר וביותר לניהול עם שני חדרי שינה גדולים מאוד בקומת הקרקע עם ארונות והאור שנכנס שני החדרים. יש ג'קוזי, מקלחת ומכונת כביסה בקומה זו.

הקומה הראשונה מכילה מטבח עם וחדר אמבטיה שני אשר חותרת למבקרים. בסלון יש נוף מדהים מחלק הפנימי של איתקה וקפלוניה בדרום המזרח ובנמל במערב. הספה ממוקמת באופן אידיאלי כדי לתפוס את נוף פנורמי מהחלונות הגדולים. מרפסת דק עץ מובילה לבריכת שחייה אינסוף 6X9 גדולה. הדשא מסביב לבריכה הוא התפאורה המושלמת לרביצה סביב, לשחק ולתפוס קצת שמש.

תוספות: בריכה פרטית, רצפות עץ, אח, בית מרושת, מזגן מרכזי וסיפון בריכת עץ.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB