מכירה שלושה חדרי שינה, Πάρος, Paros, יוון, kastro parikia

מכירה - Cod. 33648

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 50 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 1

בבית הישן המקסים הזה מהמאה ה -18 של אבן לחלוטין עם אחד על המיקום הטוב ביותר של האי השוכן בין הטירה הונציאנית והים, אנחנו מוכרים דירה יפה 46 m2 הצופה לים.

מיקומו של הבית הזה ויוקרתה עשו כי נבחרו כאתר הסרטה כמה סצנות מהסרט פאולו ג'נוביז "לא בוגר-המסע" .the ציורי קיר פנים, שוחזר על ידי הבעלים, השיש המשמש לבניית החורבות העתיקות קירות, הנופים עוצרי הנשימה על הים והשקיע לעשות מגורים זו פנינה אמיתית ולהפוך אותו גם חפץ להשיגם; גם זה סווג על ידי הרשויות המקומיות "בניין בסדר עניין היסטורי" בגלל המאפיינים האדריכליים המסורתיים שלה השתמרו עד oggi.Tutta הבית יש שטח כולל של 134 m2 מחולק בדיוק לתוך 3 יחידות: 2 דירות בקומה הראשונה בית ההארחה 1 בקומת הקרקע ויש לו סך של 67 M2 של מקומות חוצים (טרסות ומרפסות) עם נופים מדהימים.

בקומה הראשונה המשקיפה אל הים למכור להשיגם דירה זו עם שטח של 46 m2 כולל מרפסת מקורה מרהיבה משקיף אל הים והשקיעה של 18 m2. הדירה כוללת: 1 שינה נחמדת עם אח, חדר אמבטיה עם משופצת מקלחת, סלון יפה עם שיש, אבן ותקרות עץ, מאכלים מסורתיים בתוך תא מחוץ פתוחה במרפסת הגדולה המשקיפה על הים עם נוף עוצר נשימה של הים והשקיע .the רצפות ותקרות עשויות עץ וכל שוחזרו proprietari.L'appartamento נמכר מרוהטת כפי שהוא מופיע בתמונות.

מוכן להיות מיושב!

הבית גם יש את הרישיון מדיר Traditional Hotel *** עם 3 דירות עבור סכום כולל של 10 מיטות: יש אז את האפשרות לבחור האם להמשיך בעסקי המלונאות, או פשוט ליהנות פנינה זה להשיגם ציקלדיים.

ישנה אפשרות לרכוש את המלון מהבית, הנכס כולו על דמותו של € 720,000

סימוכין: DM_1704a

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB