מכירה שלושה חדרי שינה, Prinos, Thassos, יוון, Prinos Thasos Greece

מכירה - Cod. 27718

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 55 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 1

דירה של 55sqm על האי תאסוס

הדירות כוללות שטח של 55 מ"ר. הם מורכבים של סלון בחלל אחד עם מטבח יכולים להיות מתוכנן, על פי דרישה, עם 1 או 2 חדרי שינה. הם כוללים גם חדר אמבטיה.

ב הציוד הסטנדרטי הם כללו: ארונות בכל חדרי השינה, מחסן, מיזוג אוויר משחק כפול, עבור חום בחורף וקרירות בקיץ דוד שמש. הדירות של הקומה העליונה כוללות מרפסת, אשר בצלן של פרגולה מעץ אשר הנו אידיאלית עבור נוף מקסים מרגיע ומענקים רשלנים, בעוד אלה בקומת הקרקע כוללים גינת 140sqm. ברחבי המתחם יש חניה בשפע.

היישוב מורכב 23 מבנים מפותחים בכפר "Prinos", על האי תאסוס.
זה רק 1.5 קילומטר מן "Skala Prinos", הנמל שמחבר את האי בסירת מעבורת עם Kavala וכ -18 קילומטר מעיר הבירה והנמל הראשי של תאסוס, Limenas, וספינות המעבורת מגיעות Keramoti.
 
הרבה חופים חוליים יפים, כי הם קילומטרים ארוכים, ממוקמים באזור. הים על כמה מהם מאוד רדודים, ולכן אידיאלי עבור ילדים קטנים.

האזור סביב Prinos כבר יעד פופולרי עבור תיירים במשך עשרות שנים. מלונות, דירות וחדרים לתת, מסעדות, טברנות, סופרמרקטים, אפשרויות בידור, אירועי תרבות, פעילויות בשעות הפנאי וכו זמינים בחלק זה של האי. Prinos שוכנת בין הדרום מערבי והצד-הצפון מזרחי של תאסוס, שבו חלק מן החופים הטובים ביותר של האי מתארחים.

Prinos הוא כפר תוסס לאורך כל השנה כולה. אוכלוסייתה היא 1.500 תושבי קבע. הכפר כולל חנויות, מרכז רפואי, בית ספר בשוק חופשי שבועי, ולכן אירוח במתחם אפשרי לאורך כל השנה כולה. המתחם נמצא בקצה הכפר, והם באזור במיוחד שקט, עם גישה נוחה מאוד מהכביש הראשי של האי.

כל המבנים של המתחם מאופיינים באסתטיקה שלהם והעיצוב האדריכלי שלהם התואמים את הסגנון המסורתי של האי, בעוד רק בחומרים איכותיים נמצאים בשימוש וכל המבנים מצוידים בידוד תרמי מעולה חיצוני, על בסיס ההתקנים העדכניים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB