מכירה שני חדרי שינה, Kallithea, Halkidiki, יוון, Kallithea

מכירה - Cod. 28525

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 59 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 1-2

דירה No5, Kallithea
מיקום: הדירה ממוקמת במרכז Kallithea, בכפר הפופולרי ביותר של חצי האי קסנדרה ב צ'לקידיקי, במרחק של 200 מטרים מחוף הים המרכזי. Kallithea הוא אתר נופש מסחרי וקוסמופוליטית מודרני, ידועה מורשת היסטוריים וארכיאולוגיים שלה, חופים יפים וחיי לילה אינטנסיבי. בכפר יש את כל התשתית הדרושה (חנויות, מסעדות, בתי קפה, ברים) נדרשה לחגים מהנים ומבדר ושהייה נוח לאורך כל השנה כולה. המרחק מהעיר סלוניקי ונמל התעופה שלה הוא כ -85 ק"מ.
פנים: הדירה העכשווית (59 m2) מרחיבים על שני רמות, בקומה הראשונה בעליית הגג. הקומה הראשונה כוללת חדר שינה, חדר אמבטיה עם מקלחת / שירותים וסלון, עם פינת אוכל ומטבחון מתפקד במלואה. עליית הגג הכוללת חדר שינה וחדר אמבטיה עם מקלחת / שירותים. בדירה יש מעולה בידוד תרמי קול. חומרי הבנייה באיכות גבוהה בשימוש בדירה (עץ, זכוכית ואלומיניום) הם מיוחדים עמידים במים ועמידים לאורך זמן, עולים בקנה אחד עם תקני האיכות האירופיות. הרצפה מרוצפת בלוחות שיש גדולים. חדר הרחצה, אשר מרוצפת באריחי קרמיקה, כוללת תא מקלחת מרווח קיר גבס תקרה מיוחד עמיד במים. הדירה ניתן לרכוש מרוהטת, במחיר מתאים.
תחומים חיצוניים: בדירה יש מרפסות בשני הקדמי ואת הישבן. בחלק האחורי של קומת הקרקע יש ברכת שחייה משותפת עם שטח עבור כסאות נוחים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB