מכירה וילה, Kassandra, Halkidiki, יוון, Nea Skioni

מכירה - Cod. 28032

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 155 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 2

מכירות מבעל, ללא מתווכים.
המקום יפה בצורה יוצאת דופן ב Halkidiki, על חצי האי קסנדרה, בכפר Skioni, נמכר מאוד נוח, נעים ונוח הבית, אשר ניתן להשתמש בהם הן עבור השנה קבע, כמו גם עבור חופשה שיק. הבית ממוקם ממש בקצה של .Before הים האגאי פחות מ -1 מטר. בשנת מהומה ירוקה Pestryaev להפליא של עלילת צבעים הבהירה של 1200m2, מצויד במערכת השקיה אוטומטית, הוא גן אקזוטי, אשר גדל 12 עצי זית ועצי פרי, 5, וכן כרם יפה. העלילה מציעה נוף בלתי נשכח של הרי אולימפיק. כמו כן באתר מוגדר gidropull עבור 8 אנשים עבור רגיעה מוחלטת ומנוחת איכות מההמולה והמתח. בבית יש מונוליטי w / w מסגרת, קירות חיצוניים של לבנים. אזור המגורים הכולל של 155m2. בקומת הקרקע יש סלון, מטבח, אמבטיה ואח יפה. בקומה השנייה יש 2 חדרי שינה נעימים, חדר פנאי, ג'קוזי ואזור מרפסת מרווחת של 9m2, עם נוף נפלא לים. לא רחוק מהבית הראשי הנו בית הארחה, עם אזור מגורים של 26m2, אשר בנוסף חדרי שינה וחדרי אמבטיה יש גם מטבח קיץ עם גריל שיק.
שני הבתים מרוהטים באופן מלא מוכנים נוח, מהנה, חי. המתחם כולו נבנה בשנת 2007, ובשנת 2012 ביצע תיקונים קוסמטיים. החזיתות הם המבנים מטויחות וצבועה, הגג עשוי רעפי חרס ההייטק. הדוד שפועל על סולר, לספק חימום מים חמים. שני הבתים ממוזגים, מה שמאפשר לך לשמור על אקלים נוח בכל ימות השנה.
בחודש אוגוסט 2012, את כל המסמכים על הנכס הביא אל קו עם השינויים האחרונים בחקיקה היוונית.
כתוצאה תוספת נחמדה, זה ניתן לציין כי בצד אחד של המגרש הוא מטע זיתים יפה, מאידך גיסא, השכנים שקטים מאוד ואינטליגנטי אנשים ממוסקבה וסנט פטרסבורג.
קומפקטי, אבל זה באותו זמן בית המרווח והנוח עם זכות אתר מפוארת בקצה של הים האגאי תגרום רגשות חיוביים בהירים, אפילו האיש הכי תובעני הבחנה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB